Zákazník je povinnen doručenou zásilku neprodleně otevřít a překontrolovat její stav, případné poškození způsobené přepravou je třeba neprodleně nahlásit dopravci a prodejci.
Provozovatel internetového obchodu Libor Kovanda, provozovna Revoluční 469/2, Poděbrady, 290 01 stanovuje pro případ reklamace vad zboží následující:
1. reklamace zakoupeného zboží se řídí obchodním zákoníkem a občanským zákoníkem (zákon o ochraně spotřebitele). Vyřízení 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. V rámci těchto 30 dnů bude prodávajíci informovat spotřebitele o způsobu vyřízení.
2. reklamace doplňkové služby "přeprava zásilky" se řídí přepravními podmínkami přepravců a je samostatně objednávanou službou.
Jak reklamovat:
Příjem reklamovaného zboží se vyřizuje na:
kontaktní osoba: Libor Kovanda
tel.: 776 671 500, 325 626 570
Po dohodě, zvláště pokud to vede k urychlení reklamce, je možné dodat reklamované zboží přímo na adresu výrobce, případně bude sjednáno jiné řešení. Způsob vyřízení reklamace bude sdělen co nejdříve od přijetí reklamace e-mailem či telefonicky.