Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

       

AKČNÍ NABÍDKY
 





 

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů









OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamační řád
Reklamační řád

Zákazník je povinnen doručenou zásilku neprodleně otevřít a překontrolovat její stav, případné poškození způsobené přepravou je třeba neprodleně nahlásit dopravci a prodejci.

Provozovatel internetového obchodu Libor Kovanda, provozovna Revoluční 469/2, Poděbrady, 290 01 stanovuje pro případ reklamace vad zboží následující:

1. reklamace zakoupeného zboží se řídí obchodním zákoníkem a občanským zákoníkem (zákon o ochraně spotřebitele). Vyřízení 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. V rámci těchto 30 dnů bude prodávajíci informovat spotřebitele o způsobu vyřízení.

2. reklamace doplňkové služby "přeprava zásilky" se řídí přepravními podmínkami přepravců a je samostatně objednávanou službou.



Jak reklamovat:
Reklamace je třeba zaslat na e-mail info@nabytek-interarch.cz. V e-mailu je třeba popsat závadu (chybějící kování, poškození dílů apod.) a pokud je to možné, připojit fotografie poškozeného. Dále pak číslo daňového dokladu, případně číslo objednávky.

Příjem reklamovaného zboží se vyřizuje na:
INTERARCH nábytek, Revoluční 469/2, 290 01, Poděbrady
kontaktní osoba: Libor Kovanda
tel.: 776 671 500, 325 626 570

Po dohodě, zvláště pokud to vede k urychlení reklamce, je možné dodat reklamované zboží přímo na adresu výrobce, případně bude sjednáno jiné řešení. Způsob vyřízení reklamace bude sdělen co nejdříve od přijetí reklamace e-mailem či telefonicky.