S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       





AKČNÍ NABÍDKY






 

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů









OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamační řád
Reklamační řád

Zákazník je povinnen doručenou zásilku neprodleně otevřít a překontrolovat její stav, případné poškození způsobené přepravou je třeba neprodleně nahlásit dopravci a prodejci.

Provozovatel internetového obchodu Tomáš Kovanda, Revoluční 469/2, Poděbrady, 290 01 stanovuje pro případ reklamace vad zboží následující:

1. reklamace zakoupeného zboží se řídí obchodním zákoníkem a občanským zákoníkem ( zákon o ochraně spotřebitele ).

2. reklamace doplňkové služby "přeprava zásilky" se řídí přepravními podmínkami přepravců a je samostatně objednávanou službou.



Jak reklamovat:
Reklamace je třeba zaslat na e-mail info@nabytek-interarch.cz. V e-mailu je třeba popsat závadu (chybějící kování, poškození dílů apod.) a pokud je to možné, připojit fotografie poškozeného. Dále pak číslo daňového dokladu, případně číslo objednávky.

Příjem reklamovaného zboží se vyřizuje na:
INTERARCH nábytek, Revoluční 469/2, 290 01, Poděbrady
kontaktní osoba: arch.Tomáš Kovanda
tel.: 325 626 570, 776 671 500, 731 110 749

Po dohodě, zvláště pokud to vede k urychlení reklamce, je možné dodat reklamované zboží přímo na adresu výrobce, případně bude sjednáno jiné řešení. Způsob vyřízení reklamace bude sdělen co nejdříve od přijetí reklamace e-mailem či telefonicky.